Färg vs. svart vit




Foto: Jag     Frihetgudinnan

Denna dag har varit trevlig. Haha, nej men den har varit väldigt rolig! Den började med att Ellen kom hit vid halv tolv. Sen, tjugo över fyra åkte vi till innebandyn och nu sitter jag här! :)

Vääldigt tråkigt att lovet är typ slut, visst det är ju helg också, men det är inte samma sak, det har man ju aaltid ändå :( Aja sånt är livet ;) Bara 8 veckor kvar till sommarlovet, om jag har räknat rätt. Ibland så kan det ju bli hur fel som hällst när jag räknar, men ofta blir det rätt, så tro inte att jag är värsta puckot! Haha! :D


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: finalisterna kommer upp i kväll, lite försenade ^^

2010-04-09 @ 20:02:26
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback