New clothes









Idag har jag för det mästa tagit lugnt, vilat mig lite, är fortfarande förklyld men halsen känns bättre. Känade 100 kr på att panta burkar. MOHAHA! :D

Igår var jag som sagt och shoppade med mamma, kläderna jag köpte är de över, som ni kanske förstår...
Grym REA det var på weekday (cheap monday) 40 kr för ett par jeans som egentligen kostar 400, de andra byxorna jag köpte kosta 60kr. Så alltså 100 kr för två par byxor, som egentligen blivit 800 kr! :O Ioförsig så hade jag aldrig köpt ena paret om dom inte var på REA, men iaf. ;)
PLUS: Jag har entligen hittat en äffar där byxorna passar mig! :D Dom är alltid förstora -.-'

Kommentarer
Postat av: Tooooooooooooooooooora

hihi, har också en såndär race marine tröja :DDDDDD

2010-08-05 @ 14:23:47
Postat av: Tooooooooooooooooooora

och var var du och handlade någonstans coolish? /toooori :D ;p

2010-08-05 @ 14:25:08
Postat av: amanda

åh, det är alltid kul att fynda!

2010-08-13 @ 14:11:39
URL: http://amandadesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback