I like the picture!





Förlåt för dålig uppdataering, men jag har inte haft tid/ork.

I löradags sov jag över med the girls. Vi började med att se valentine´s day på bio (Rekomenderas!) . Sen åkte vi hem till Viola och åt god mat och såg på två till bra filmer!!  Det var väldigt kul!

I söndags blev jag sjuk, och det är jag fortfarande hög feber och så där, men jag känner mig iaf lite bättre nu. Så därför har jag inte orkat blogga.
Hoppas jag blir frisk tills på söndag! Då drar jag ju nämligen och åker skidor.

Men en sak är iaf bra, spanska provet och no provet tills imorrn kan jag plugga längre till eftersom jag kommer vara hema från skolan i morgon också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback