BP F-97 1 "Simply The Best"


Bilden är från Aros cupen 2009 och är inte tagen av mig.

Hej!
 Jag kom hem vid åtta igår, men årkade värkligen inte blogga då... Nu undrar ni säkert hur gick det då? Jo det gick faktiskt jätte bra!! Vi kom två. Och (ni som inte gillar skryt behöver ju inte läsa detta...) det var sveriges bästa 96 lag med. Alla i F 14 elit (eller vad den nu heter) var där förut BP F96 1 och Boo. Bollstanäs och hammarby F 97 var också där. Iaf, i semin slog vi ut vinnarna av sanktan 2009 (förra året)! Nämligen Hammarby F 96 1. I Finalen förlorade vi mot Värtan (vinnare av ST cupen), som vi spelade lika mot i gruppspelet. Men alla var väldigt nöjda ändå, jag som trodde vi skulle bara komma till kvartsfinal. För er som undrar så var det nio-manna inomhus (väldigt kul!). Det var tjugo tjej lag och typ 12 killlag. Nästa år är det för 97:or :)

Jag har iaf haft jätte kul!

Läs mer om var cup här (om ni inte orkar läsa hela så kan ni ju iaf läsa kollum 8 och 9, räkna med den första)

Inte för att det har ngt med fotboll att göra så tänkte jag bara säga att min design har blivit helt knäpp, det är inte meningen att det ska vara så... :( Men jag årkar inte fixa det nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback