100120

<i>Bilden är tagen av mig</i>

Hejsan, idag har varit en gansak tråkig skoldag så jag ska inte skriva mer om den. Men visst känns det konstigt att skriva 10 när man ska skriva året det känns helt fel och så låter det konstigt också. Noll nio låter mycket bättre än 10! Än så länge har jag inte själv skrivit 09 någon gång.

 Det blir ingen innebandy träning för mig idag :( eftersom att jag typ sträckte mig förut ska jag ta det lugnt så det blir bara fotboll. På fotbollen är det oftare lute lugnare övningar och man kutar inte så mycket på innebandy är det mer intesivft. Japp det var nog allt för mig kanske lägger in ett till innläg senare eftersom fotbollen börjar inte fören 19:30.
 Bye, puss <3


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mysig bild :)

Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-21 @ 16:54:07
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack, du också :)

2010-01-21 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback