Äntligen fredag! Nej Torsag nej fredag??


Hade ingen bra bild på den har datorn så det fick bli en bild på Michel Jacksons händer xD

Tjaba bloggish :)
Hela dagen har jag gått runt och tänkt att det är fredag och imorrn är det helg, men sen kommer man på att juste det är ju torsdag idag. Jag vill ha fredag nu!
Dagen har inte vara så speciell förutom att det hände lite konstiga saker. På no:n jobbade vi med surt och basiskt. vi hade också spanksa prov, det gick faktiskt ganska bra! Men nog gom det. Det blev ett kort inlägg idag, imorrn kmr jag nog inte att blogga eftersom att jag ska vara med Ida Viola och Tora och sen har jag träning.

Bey puss<3

Kommentarer
Postat av: Viola

sv; Thank you Amandilandiiii <33333 :D

2010-01-21 @ 18:02:28
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: Amanda

vadå tack? :S <33 xD

2010-01-21 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback