Ingen rubrik



Hejsan, sorry att jag inte bloggade igår, jag hann inte. Jo vad gjorde jag igår då, jag och min familj åkte till en skidbacke och åkte skidor. Det var jätte kul att åka efter så länge! Ibörjan var det lite ovant men sen kom man in i det. Backen vi var på var också ganska bra, inte så dyrt och inte lång kö till liften, men tyvär bara två nerfarter. Fast igentligen räckte det, för vi skulle ju bara öva lite. Man vill ju inte slösa några dagar i sälen för att komma in i det. Ja, jag gjorde någ inget mer igår, det tog nästan hela dan. Till midag igår blev det Thai mat, mums!
Vad har jag gjort och vad ska jag göra idag då? I morse spelade jag innebandy match som vi vann med 3-1 tror jag. I kväll är det fotbolls träning som gäller, egentligen skulle vi haft match igår som blev inställd p.g.a snöig och isig plan. Så det var tråkigt men det blir kul idag istället.
 I morgon börjar skolan igen efter en kort helg. Jag tycker man borde få ha en till helgdag, det går så snabbt och rätt vad det är så är det måndag igen. Men på måndag har vi simning och det är i alla fall ganska kul!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback