Winter land



Hejsan
alla glada (och ni andra också). Det snöar igen! Både bra och dåligt tycker jag, det räcker med snö nu, fast eftersom jag ska till sälen så vill jag ju inte att allt ska försvinna. Aja, det blev inga dojjor igår, jag hittade några som var sköna och bra men i fel strl ockh när jag skulle pröva en annan strl, ringde mamma och så att öppet hus grejen var igår (hon sa att den var idag igår, om ni fattar?). Så jag och pappa skyndade oss dit men det visade sig att den var i dag i stället. Så vi sksa gå på den i dag. Om ni undrar var det är för något så får man titta runt pch se om man vill börja där i sjuan. Sen är det fotbollsträning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback