Flowers




Sammanfattar de två senaste dagarna lite snabbt, har inte så mycket tid. Haha, det där lät som en spännande film när någon blir jagad och lämnar ledtrådar till en annan person som försöker lösa mysteriumet, ungefär. Kanske inte det där med att sammanfatta dagarna men, när jag skrev att jag inte har så mycket tid. Okej Amanda, fokusera på det viktiga ;)

Igår var jag med Ida, Agnes, Viola och Klara, vi var ute nästa hela dagen, vilket var väldigt härligt. Senare på kvällen åkte vi till lövsta badet och tog ett kvällsdopp, inte så jätte varmt i vattnet, men det gick ändå. Måste också berätta ett skämt jag sa/kom på när vi spelade kort... Agnes lägger hela tiden hjärter, som inte är bra för mig eftersom jag bara förlorar. Då säger jag: Agnes, jag får spader på dina hjärter! Hahaha! Klockrent! :D

Dagen idag började med ett besök hos biografen, med Viola, Agnes, Klara och Olivia. Vi såg Eclipse. Grymt bra! Både rolig, spännande och lite romantisk. Måste ses av alla. Den bästa twilight filmen hittills än så länge.
Sen åkte vi till grimsta och sprang en runda på 2,3 km. Det var inte så jätte jobbigt, men brukar ju springa lite längre. :)  Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Moa H

jag älskar eclipse och jacob och edward! :)

2010-07-01 @ 22:30:34
URL: http://mkmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback