Födelsedagsbarn



Jag må hon ja leva, jag må ja leva ja må ja leva ut i hundrade åååår, ja visst ska jag leva, ja visst ska ja leva, ja visst ska jag leva uti hundrade ååår.

Födelsedags sång för mig själ! :D 
Jaha idag var det alltså jag, och viserligen några fler, som fyllde år, men ändå. Det är bara en gång per år man fyller, och bara en gång per liv (ja, om man nu har flera liv) man fyller tretton! Nu är jag officiellt tonåring! Känns inte anorlund såklart men ändå... Vad jag har fått läger jag upp efter helgen, då har jag fått nästan allting. Tack för alla presenter jag fått än så länge förresten ♥

Har legat vid stranden och badat och solat idag, med Agnes och Klara. Roligt!

Under midsommar kommer jag vara på landet och inte kuna blogga, så vi hörs när jag kommer hem d.v.s på söndag. ;)

Glad midsommar alla söta läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback