Nu är vintern avklarad, nu vill jag ha sommar!




Hejsan! Det var ett tag sen, ja om man inte räknar med inlägget innan.
Här kommer lite snabbt om vad som hände förra veckan.

Måndag:  Jag mår illa, så det blev inte så mycket skidåkning den dan.

Tisdag:  Åkte väggen 4 ggr

Onsdag:  Hm... inget spc, bra skidåkning bara.

Torsdag:  Nu började jag fotta lite i backen (visar bilder imorrn)

Fredag:  Vi åkte till Trysil.

Lördag:  Veckans bästa dag, sol och vindstilla. Jag trillade också i ett hopp, för jag fick för mycket fart, och har ett fint skrubbsår på hakan! Det ser ut som ketchup på långt håll. -.-'

Söndag:  Hemmfärd, åkte bara lite på morgonen.

Jag har faktiskt en bild på hur det såg ut när jag ramla, ganska kul faktiskt. Lägger kanske upp den imorrn.


Snart ska jag titta på 90210 och svenska hollywood fruar.

Skulle publicerats igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback