Geting? Heting?





Gillar redigeringen! Vad tycks?


Tjaba!  Tjabba! Fick lära mig igår att tjabba stavas tjabba och inte tjaba, som jag alltid trott! x) Haha. Fast det är lite konstigt, man säger ju tja och sen ba (fast i samma ord), så det borde vara tjaba! -.-

(Viola du behöver inte läsa detta x) )
Känner mig som en riktig tjockis nu! (Viola gillar inte när jag säger så, hehe)men nu känner jag faktsikt mig som en tjockis! ;)
Har nämligen ätit en plopp, 1/4 kladdkaka (liten), chokladboll, en våffla och en klubba! Herregud Amanda! :O
Men om man får komma med en bortförklaring så var det ju Idas födelsedag (GRATTIS  GRATTIS IDA!!!! :) ♥ Hopaas du får en underbar födelsedag!♥ ) så vi firade henne, därav kladdkakan och chokladbollen. Sen var det ju ******skolansdag och alla säljer ju bara godis och sånt! :)


Kommentarer
Postat av: Viola

Hahaha Amanda ;D <333

2010-05-04 @ 19:31:23
URL: http://varaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback