Besöksrekord!



Foto: Jag     New York

Gick precis in och tittade på statistiken och såg att jag hade jätte många besökare igår, nämligen 33, okej inte så många, men ändå! Gud vad kul! Det har bara blivit fler och fler, hoppas att alla nya stannar och gillar min blogg! :) ♥

...

Blandad dag idag, både kul och rolig. Jag och Ida gjorde en kulig dans! Haha, älskar oss och vår humor!

Ska försöka att inte sitta vid datorn så mycket i dag, brukar ju göra det, *datanörd*. Så nu ska jag nog, hmm.. vad ska jag göra då?... Haha x)
 sen bär det av till träning! Så nu får ha det så bra tills vi ses igen! :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Towe

sv: tack! :)

2010-04-15 @ 16:44:47
URL: http://klockrent.webblogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback