Bilder från gothia



Tårt tävling ;) Vår kom sist! Haha

Uppträdandet, vi skulle vara disco ladies och ha sjuttiotals disco kläder på oss... så mycket blev det med det. Vi hade iaf likadana kläder på oss.
Alla tyckte vi hade bäst korreografi men tyvärr så glömde vi bort att sjunga, hehe ;) Senskräck ni vet. Och takten var ju inte heller den bästa...

Världens sötaste supporter! Belinda.

Världens coolaste känsla var det att gå in! Hoppas värkligen jag får göra om det!


Inte många glada miner, just du kändes det inte som om man kom två i världens största ungdoms cup, det kändes som en stor förlust, speciellt när man var såå nära, straffar är bara ett lotteri.

Bättre sent än aldrig, right?
Alla bilder har inte bästa kvalitet men det hoppas jag inte spelar någon roll.

Idag har jag varit på landet, åkte dit igår. Tog ett morgon dopp, riktigt uppfriskande! :D Känner mig inte på topp just nu, bajs ont i halsen och lite förkyld, hoppas det går över!  Nu ropar de på mig där nere så jag får väll ta och kila iväg.

Kommentarer
Postat av: JasminesPhotos

Vilket lag vare som vann? :)

2012-03-19 @ 17:01:21
URL: http://jasminesphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback