Sommar


Har tänkt att göra detta inlägg ett tag nu, har bara inte hunnit. Kanske lite sent efter som sommarlovet/sommar redan har börjat, men men..

På sommar lovet ska jag:

Spela fotboll
Vara med kompisar
Bada
Vara på landet
Slappa
Fota
Gothia cup
Fiska (på gothia)
Åka till Grekland
Sova över
Äta gott
Smaka nya magnum glassen
Måla
Shoppa
Soova

Och mycket mer...

Dåliga saker med sommaren:

Bilarna blir så himla varma när de har stått i solen en stund, kan nästan inte sätta mig i en varm och kvav bil, mår illa direkt!
Myggbetten, usch va de kliar!
Irreterande getingar.
Ibland sova för länge och missa halva dagen.
För varmt på fotbollsplanen, gud vad man blir trött!
 
Men bra saker med sommar är mycket mer.... Så dem orkar jag inte ta upp ;)

Kommentarer
Postat av: nummer 5, vem kan det vara ??? :P

ääääntligen amanda!

haha, gud vilket fint collage du har trixat ihop :)

bilden på dej och mej är ju finast, hehe ^^

kramkram / moistois :D <3

2010-06-14 @ 18:48:46
Postat av: Cajsa

Åh tack snälla du. :)

2010-06-14 @ 19:13:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: fanny.k (från fotbollslaget)

jag läser din blogg och blir stolt att jag känner en sådan bra bloggare, min mamma berättar att det inte är så lätt att blogga hennes personal har fått gått kurs och du gör allt rätt:P



FANTASTISKA BILDER, ROLIGA BERÄTTELSER, DU LÄNKAR OCH MAN BLIR INSPIRERAD TILL ATT GÖRA EN EGEN BLOGG OCH MAN KAN INTE SLUTA ATT LÄSA SIN BLOGG!!!!!



vi syns imorrn på våran "speciella" tränning:P

Kram Fanny#1<33

2010-06-14 @ 19:20:39
Postat av: Amanda

Moa: Tack så mycket! Haha ja, visst är den! Vi är så snygga! :D



Fanny: Tack så jätte mycket, jätte kul att du tycker det! :D Jag visste inte att du läste min blogg ;)

2010-06-15 @ 11:08:48
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!

2010-06-15 @ 12:44:56
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: fanny.k

jag läste din blogg först nu efter att jag fått reda på namnet:P



den är jätte fin!!!!

syns idag:)

2010-06-15 @ 15:37:57
Postat av: Viola

Jag har tagit muppbilden på Tora, MOHAHAHAHAHH! :D <333

2010-06-15 @ 22:54:57
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: Tora som inte vara en mupp!!

JAG ÄR INGEN MUPP :'(

2010-06-16 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback