Syren?



Vem har sommarlov nu?
Jaaag! Äntligen!

I Went Insane, igår. Var jätte nervös precis innan starten, även fast jag åkt den förut. Men det var ju för ett år sedan. Hjärtat dunkade jätte snabbt, och tillslut vi började röra på oss.
Första grejen var inte alls så läskig, men jag satt på den läskiga sidan, så när vi lutade över vattnet kunde jag inte titta! Haha. Okej, vad tycke jag om insane då? Om jag ska vara helt ärlig så var den faktiskt inte så läskig det var mest i böjan, när den inte äns hade startat, och lite vid vattnet. Annars var den bara rolig!
Hade jätte kul på grönan igår, tack tjejor!

Idag ska jag nog ta det lugnt, packa tills imorgon, städa på rummet blogga en gång till... Och vara ute lite förstårs. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback