I like to have "rubriker" in english



Har nyss fått höra att det ska bli 14-16 grader i New York!
Fast nu är det ju typ lika varm här i Sverige (titta på temometern nyss) men skit it!

Jag har okså fått höra att convers kostar typ 200 kr, och att det är typ halva priset på canon kameror. Så vi får väll se vad jag kommer hem med för roligt! :D

Tyvär är jag grymt förkyld och har ont i halsen, så det blir ingen match för mig i dag mot värtan. Imorrn spelar vi mot Bollstanäs som jag också missar, så se till att vinn nu!! Haha, det vet jag att ni kan!

Det blir nog sista inlägget innan New York.
Jag kommer att sakna er söta läsare, specielt några (ni vet vilka ni är) ♥♥
 Men jag kommer ju tillbaka snart xD  Och föresten skicka inga sms till mig när jag är borta (väldigt dyrt).

Kommentarer
Postat av: Viola

Kommer sakna dig också Amand! :D <3333 Hahahha, jag ska bomba dig med sms xD <333333333

2010-03-13 @ 14:40:18
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: Johanssson

Kommer sakna min Amandiiilandii :D<33333333333333 Hoppas du får det bra!! :*<33

2010-03-14 @ 10:42:19
URL: http://jhns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback