Stress


Dagens mellanmål


Ny design på ingång?

Känner mej ganska stressad just nu, vill nämligen svara på en sak innan alla andra gör det! Men jag kan inte svaret! Hmm..

Ja, träning ikväll. Inget annat speciellt. Vill inte tråka ut er föör mycket ;)

Kan ni hjälpa mig?

En kostar 10 kr. Två kostar 20kr. Han köper 99 och hans granne 100. Att köpa 99 kostar 20 och att köpa 100 kostar 30. Vad är det de köper??

Hur kan man lämna ett rum på två ben och komma tillbaka med sex?

Komenter snabbt, ni som känner mig smsa! :) Haha



Kommentarer
Postat av: Moa Hjärn

jag kan redan svaret! haha :)

kraaaam, ses på träningen <3

2010-05-10 @ 17:03:54
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jo, kanske det :)

2010-05-10 @ 20:27:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback