Hemma igen

Hola, everybody! Blanding av spanska och engelsak där, haha, spengelska kanske x) .
Sitter här ny duchad och klar, med en varm choklad i handen. Nej, jag bara skoja men det skulle sitta fint. Träningen idag var kul, och det bästa jag hadde INTE ont på baksidan av låret!! Jippie!! Hoppas att det fortsätter så!

 Vill ni veta vad jag längtar till? Jag längtar tills jag ska sova över med Ida, Tora och Viola! Der komme att bli skojsigt, men nu på helgen kommer violas kusiner, de två helgarna efter de har de fotbolls cup och helger efter den så har jag fotbolls cup, men sen! :)

Jag har bakat idag också här kommer lite bilder men jag tänker inte ge er hela receptet nu det får bli någon annan gång.

Alla ingeredienser

Smält smöret

Blanda egg och socker

Ha i kakao, mjöl, vaniljsocker, lite salt och smöret, blanda, in i ugnen på 225 grader i 10-12 min

Klart, fast mina blev lite *host host* brända, så det här är en som jag har bakat en annan gång :P

Bye <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmm vad gott!

2010-01-21 @ 15:28:06
URL: http://forevercrazy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mmm vad gott!

2010-01-21 @ 15:29:36
URL: http://forevercrazy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha japp :) <3

2010-01-21 @ 15:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback