Stå ut med dig själv, så farligt är det inte


Efter finalen i AIK cupen  Foto: Stefan Olsson


Åh! Hela min text jag skrev nyss raderades! Frustrerande... But, That´s life

Hemma från en hel dag med fotbollstränande började 11:30 idag, skönt med lite sovmorgon iaf. Ganska varmt var det, eller inte ganska utan varmt var det. Men när man inte tänkte på det och hade vant sig kändes det inte lika mycket. Träning imorgon igen, och på lördag. Sen drar vi till Göteborg för att spela Gothia Cup. Läängtar!! Ska bli så himla kul! Speciellt när vi står där som segrare och lagkaptenen Moa går fram för att hämta bucklan. Haha! ;)

Just ni sitter jag mest vid macen, som vi fortfarande inte har fixat internet till. Så för att göra ett interesant inlägg med bilder måste, jag sätta på datorn där jag har alla bilder + internet, och den är tröög, så därför kommer det ibland bli bildlösa inlägg. Eller som den över. Bara så att ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: emma olsten

Najjs blogg ;D

2010-07-16 @ 13:01:55
Postat av: Moa H

puss på dej amanda :) <3

2010-07-16 @ 21:10:50
URL: http://mkmh.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss på dej amanda! :)

2010-07-16 @ 21:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback