Grekland

Hamnen


Nattliv

Drinkarna drak vi på en bar som blivit utsädd till en av europas tre bästa barer. Det var massa kuddar och soffar i en bred trappa, ja lite svårt att förklara men..  Den gula drinken var min. Alkoholfri såklart!


Mandraki beach

När vi var på denna strand blåste det väldigt mycket och det blev väldigt stora vågor! :D Inte den finaste stranden som fanns, bara så att ni vet.

På väg till Mandraki

Vägen till mandraki hade jätte fin utsikt! Klarblått vatten och gröna kullar. Hehe

Annat

På bilden högst upp i mitten är en bild över skiathos stad, visst ser det fint ut? Bilden längst ner i mitten är jag och Viktor när vi såg på VM finalen. Det var svårt att hitta ett ställe med engelsk komentator, för det var inte kul att lyssna på den grekiska. Haha


Ja där var lite bilder från grekland. Systemkameran hade jag bara med mig en gång till stranden, annars var det digital kameran som fick följa med de bilderna har jag inte överfört än. Men jag hoppas ni fick ett helhets intryck iaf.  Det kommer nog fler bilder, iaf lite mamma mia inspererat.. ;)
Okej tråkig text, he he. Men orkar inte göra den bra och rolig. x)
...

Idag har jag spelat fotboll, varit på ikea och som sagt var packat. Haha! Nu när jag har packat klart känns det lite bättre, fast det känns som jag har glömt något. Hm... Aja, det får vi se när vi kommer fram... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback