Hembakad pizza!


Bild från förr förra gången vi sov över

Övernattning idag igen! Denna gång hos Ida. :)
Dagen har tillbringats vid meltesholmsbadet med skolan. Lite för kallt att bada för min del. Även fast jag äälskar att bada! Vill ju inte bli sjuk. *Host bortföklaring host* Sen låg vi och stekte på min studsmatta. Aochi! (Nice word)

Visst käns det konstigt, det är bara två skoldagar kvar, känns helt otroligt. Sen börjar jag sjuan, OMG! :O Sex år kvar till studenten! *Yey!* Man får väll drömma? Blir så sugen när man ser alla som tar studenten! Tänka att känna sig fri! Allt slit är över, visst universitetet är kvar, men det är ju lite mer valfritt. Kanske resa bort ett år... Åh! Jag vill ta studenten! 

Nej nu ska jag ta och slita mig från datan, snart drar jag till Ida. ;)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback