Monster



Mobilbild sommaren 2009

Matchen gick bra! Vinst med 3-0. Bättre väder idag också.. ;) Fick en boll på läppen, kommer få en rejäl fläskläpp! Jag dööör! Nej, så farligt är det faktiskt inte, skämt där! Men om en annan sak händer, ja då döör jag! Så vi får hoppas på att det inte händer ;)

Söndag kväll, sorligt! Veckan som kommer är det fullt upp. Kommer inte kunna blogga, under helgen då jag är på innebandy cup.

Måndag  Fotbollsträning

Tisdag    Fotbollsmatch

Onsdag   Innebandyträning

Torsdag, Fredag, Lördag & Söndag  Innebandy cup, kanske match mot hammarby på söndan (om jag hinner till den)

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

Oh det där såg frestande ut :D

2010-05-13 @ 20:31:30
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback