Skjortor


Inte världens snyggaste collage och inte världens snyggaste skjortor, men allt är ite perfekt här i världen!

Tjollahopp! Jag har precis upptäckt, eller ja det har jag väll alltid tyck men nu skriver jag det iaf. Jag älskar skjortor!

För det första tycker jag det är skönt, sitter lite löst, men ändå snyggt!
För det andra så kan man ha dom på många olika sätt, uppknäppt, knäppt, knyten o.s.v.
För det tjedje så finns det så många olika, olika färger, mönster, material.
För det fjärde man kan ha dom till nästan allt.
Och för det femte, det är min stil! :)
Vad tycker du om skjortor? Hiss eller diss?

OBS! Det är inte super tajta "jobbskjortor" jag pratar om.


Kommentarer
Postat av: LillaMirre

jag tycker den längst upp till höger :)

2010-06-06 @ 09:13:01
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback