Vinnare av AIK Panaxia cup!


              

Tyvär så hade jag fotat med manuel fokus, så mamma visst einte det så ingen av bilderna hade fokus ;)

Jaha, då var man hemma efter helgens fotbolls cup. Och jag kan ju säga att jag värkligen inte är besviken! VI VANN HELA SKITEN!!!!!! Tror att jag är gladar nu, än vad jag var igår! Det gör det ju inte sämre att sitta och lyssna på Wavin' flag heller. Nu kan vi faktiskt kalla oss, bäst i Sverige! Eftersom det var inoficiella SM. Men för att visa det ännu mer så ska vi se till att vinna Aros för tredje året i rad. Sedan såklart Gothia! Haha ja, man måste få skryta lite är bara så lycklig! Nu längtar jag till Aros nästa i helgen! :)
Något som måste tilläggas är att medaljen är väldigt stor och tung, den största jag fått (och nu menar jag faktiskt storlken inte att det är stort!) Tyvär har den ett väldigt fult märke imitten, AIK´s märke, men jag tror att jag kan leva med det ;)


Idag är det ingen träning, men imorgon är det träning på Grimstas A plan (BP´s hemmaplan) inför 45 personer från UEFA och SVFF Förbundet! Nervöst men kul! Ja, ni fattar ju vad min stora pasion här i livet är! FOTBOLL! Fotbollen är mitt liv!

"Ibland har jag tvekat, tröttnat lite, allt runt omkring har varit jobbigt. Men jag har kämpat mot motgångarna och nu står jag här och är så himla glad, nöjd att jag inte gav upp, satsade på det jag alltid drömt om! För vad skulle jag göra utan fotbollen? Jag har spelat fotboll i många år nu. Älskat det, sedan börjar förändringar hända, då måste man tänka tillbaka, jag har en gång älskat detta och jag ska göra det än...!"

Om ni vill läsa lite mer hur det gick exakt för oss, så kan du kika in här (länk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback